אביב ומניעת כתמי עור

אביב ומניעת כתמי עור

עם הגעתו של האביב השמשי, עורך זקוק לשינוי שגרת הטיפוח.

לרוב עורך יעדיף מרקמים קלילים יותר, פורמולות עדינות יותר. אנחנו נוטשים חומצות חזקות ורטינואידים ומתמקדים ברווית העור בוויטמינים ונוגדי חמצון כדי שעורך יוכל לעמוד בפני ההשפעות המזיקות של קרינת השמש האולטרה סגולה ונזקי הסביבה.

❗️ שלב החשוב במניעת וגם טיפול בכתמי עור ממלאים מסנני קרינה.

‼️ חשוב גם לזכור, שעדיף להקדים תרופה למכה ומניעה היא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לטפל בנטייה לכתמים עקב שינוי הורמונאלי או התבגרות.

➕ בחודשים מרץ-אפריל, שמים זרקור על מוצרים המדכאים פיגמנטציה גם במהלך טיפול מקצועי וגם במהלך שגרת טיפוח ביתי. מדכאי פיגמנטציה היא קבוצה גדולה של חומרים, כמו: ארבוטין בצורתו השונה (אלפא-ארבוטין, דאוקסיארבוטין, תמצית דובי), חומצה קוג'ית, תמצית ליקוריץ, ויטמינים C ו-E וכן חומצה אזלאית המעכבת באופן הפיך את סינתזת המלנין.

✔️ הנה תזכורת על קבוצת תכשירי Magiray, שחשוב במיוחד לכלול אותם בשגרת טיפוח העור בתקופת האביב-קיץ.

בקליניקה:

✅ מסכת  LightoFin

מסכת קרמית קלילה עם תמציות של שבעה עשבי תיבול אלפיניים ואלפא-ארבוטין מיועדת לחידוש אינטנסיבי והבהרת העור. קומפלקס החומרים הפעילים של המסכה מספק מרקם וצבע עור אחידים, מעניק לו לחות, משפר את גמישות העור ומעניק הגנה נוגדת חמצון לתאים.

רכיבים פעילים: מי מעיינות עין גדי, שמני שיאה וזית, חלבוני שיבולת שועל, ניאצינמיד, חומצה אזלאית, נבטי  מלפפון גרגיר הנחלים, מיצוי מלפפון ולימון, ארבוטין, אבקת פנינים, רזברטרול

✅ T.C.C./Triple Clarifying Complex

מוצר רב תפקודי ייחודי לחידוש, לחות אינטנסיבית והבהרה של כל סוגי העור. יכול לשמש כקרם, מסיכה ופילינג גומאג'.

רכיבים פעילים: תמציות של תות לבן, ענבי דוב, ליקריץ, זעפרן בר, תה ירוק, חומצה לקטית, קוג'ית ולינולאית, שמני קוקוס, סויה וחוחובה, סקוואלן, רכיבי NMF, ויטמינים A, E ו-B.

בקליניקה ובבית:

✅ SERUM-FILLER ARBUTIN PLUS

הסרום נספג בקלות לעור ומעניק לו לחות מושלמת, שכן הבסיס שלו הוא חומצה היאלורונית במשקל וגודל מולקולרי שונים, החל מ-50KD ועד 1000KD, קומפלקס של חומצות אמינו המשפרות את מיצוק העור. תמציות נבטי אספסת, גרגיר נחלים, חיטה, רקפת, חלמית, ורוניקה ומנטה המגבירות תכונות אנטידלקתיות. ויטמין C בליפוזומים, חומצה אזלאית וארבוטין להבהרת פיגמנטציה קיימת ומניעת היווצרות כתמים נוספים.

✅ SERUM-FILLER VITAMIN PLUS

משפר באופן מיידי את גוון העור, מפחית את עומק הקמטים, מחייה ומשקם במהירות עור עמום ועייף, מותיר אותו חלק, זוהר וגמיש, מפחית את הסיכון להיפרפיגמנטציה.

מרכיבים פעילים: מי מעיין עין גדי, חומצה היאלורונית, נתרן היאלורונט, רכיבי NMF, חומצות אמינו, אזילגליצינה, תמציות של נבטי אספסת, גרגיר נחלים וחיטה, נר הלילה, מלווה, ורוניקה ומנטה, אלסטין וקולגן שעברו הידרוליזה, ויטמינים B5, C ליפוזומלי, A ו-E. ניאצינמיד, מגנזיום, נחושת, מלחי אבץ וסידן, חומצה לקטית.

מוצרים לשגרת טיפוח ביתי:

✅ PEARL PEPTIDE SERUM

סרום עדין מכיל ריכוז גבוה של רכיבים ביו-אקטיביים. מעלה את רמת הקולגן בעור. יש לו אפקט ממריץ, מאיר ומחליק. מעניק לחות אינטנסיבית, מותיר את עורך מאט אבל זוהר.

מרכיבים פעילים: פפטיד דקוריניל, טריגן®, אלדנין, קולגן, חומצה היאלורונית, תמצית מותססת של חיידקים אנטארקטיים, תמציות של ליקוריץ, קוויאר, מסוי, דבקון, אלפא-ארבוטין, חומצה קוג'ית, אלסטין, מינרלים מים המלח, שיטה מלבינה, תמצית חרובים, ויטמינים C ו-E.

✅ PEARL LIGHTENING MASK

אריזת בית למסכה מקצועית לייטופין, הרשומה ברשימה מלאה.

✅ לסדרת הבהרה נוסף היום שחקן חדש! עליו פוסט נפרד

פריחה מלבלבת ואביב שמח לכולם!