רגע טיפוח – לפני שמגיעים למדרונות שלג ומתחילים בחופשת סקי חלומית.

כשזה מגיע לעור שלך, סקי הוא ללא ספק ספורט אתגרי. טמפרטורות קיצוניות ורוח חזקה מדללות את מאגרי הלחות הטבעיים של העור ומחלישות את המחסום שלו, מה שמוביל לעור מיובש, מתקלף ונוטה לגירוי. כל זה אומר שחיוני להשתמש במוצרים עשירים יותר בשומנים ונוגדי חמצון ולהכפיל את ההידרציה.

בפסגות הרים, השמש יכולה להיות גם ערמומית, שכן רמות קיצוניות של UV אינן סלחניות באזורי עור חשופים. בשל הטמפרטורה הקרה של הרוח הקדמית בעת סקי, לעתים קרובות אנו לא מרגישים את ההשפעות הבוערות של השמש. זה יכול לגרום לתופעה המכונה 'כוויות רוח', שבו העור שלך חווה אדמומיות וצריבה. לכן, יחד עם ביגוד טרמי ומשקפי שמש רצוי להגיע מוכנים עם מוצרים המציעים הגנה חזקה לעור הפנים שלך.

  1. מגן מפני השמש ביום – פרוטקשן פלוס 30SPF מסדרה "לו ולה" של מאג'יריי. קרם שנספג בקלות ויעילות, מעניק הגנה חזקה ויעילה. חשוב לא לשכוח לחדש את שכבת ההגנה כל שעתיים, גם אם לא מרגישים את חום השמש. וכמובן לדאוג לכסות את כל אזורי העור החשופים לשמש, כמו אוזניים ועורף.
  2. הגנה בפני התייבשות – קרם משקם אסאי פלוס מסדרה "לו ולה" של מאג'יריי. קרם עשיר ומזין בשמנים צמחיים, אנטיאוקסידנטים חזקים ולחותנים יעילים. הקרם ידאג לשמור על מאגר הלחות הטבעית שלך, לרכך עור גס ומחוספס ולשקם עור רגיש. יש למרוח בוקר לפני מריחת קרם הגנה וערב לאחר ניקוי העור.
  3. שיקום ליילי לעור מגורה – משחת דרמבאלם של מאג'יריי. פורמולה למילרית המשקמת עור מגורה, רגיש, מודלק ומיובש. ניתן לשימוש כתכשיר שיקום כללי או כמשחה נקודתית באזורים בעייתיים יותר, כמו עיניים או שפתיים. מומלץ לשימוש בלילה.

בנוסף להמלצות אלו כדאי להמנע משימוש בחומרים על בסיס ג'לי או נוזלי מדי, להמנע מחומרים אגרסיביים ו/או מייבשים את העור, כגון שמנים מינרליים, אלכוהול וחומצות. מומלץ להשתמש במוצרי ניקוי עדינים על בסיס מיצלרי ולא סבונים.

וכמובן, להנות מחופשת סקי עם עור בריא, חזק ומטופח.