אנטיאג'ינג בטיפוח עור עם מוצרי MAGIRAY

הכרות עם סדרת פורטה FORTE
בשגרת טיפוח אנטיאג'ינג תפקידו של טיפול ביתי חשוב לא פחות מטיפולי קליניקה. בין מרכיבי האנטי אייג'ינג המפורסמים והנפוצים ביותר, יש לציין:
  • פפטידים וחומצות אמינו כאבני ופקחי בנייה לעומק העור
  • חומצה היאלורונית, קולגן ואלסטין כקבוצה מלחחת
  • נוגדי חמצון (קבוצה גדולה מאוד של מרכיבים)

אני רוצה להסב את תשומת לבכם לאותם תכשירי Magiray הכוללים את הכלים העוצמתיים הללו לשימור עור צעיר ויכולים לשמש אותך, קוסמטיקאית לבניית שגרת טיפוח תחזוקתי יעיל ופעיל שילווה את טיפולי קליניקה.

🆒 סדרת פורטה
סדרת מוצרים אשר פותחה תוך התחשבות במידע מדעי העדכני ביותר. מוצרים אלו מכילים קומפלקסים ייחודיים לשיקום מחסום ההידרו-ליפידים של כל סוג עור, רכיבי לחות טבעיים, פפטידים וחומצות אמינו, ננו-ליפידים, נוגדי חמצון ותמציות צמחיות רבות כולם למען מטרה אחת – להלחם בסימני הזדקנות עור המקדמים.
קרם הקסה HEXA CREAM נלחם עם קמטי הבעה בזכות ריכוז גבוהה של אצטיל-הקסה פפטיד-3, הנקרא לרוב "בוטוקס ללא זריקות". הקרם משחרר את הטונוס גבוה בשרירי מימיקה בפנים, מפחית עומק הקמטים ומונע הופעת חדשים. יעיל במיוחד באיזורי מימיקה שמסביב העיניים והמצח. מומלץ לשימוש בבוקר.
סרום הקסה HEXA DROPS כולל גם מרכיבים המרגיעים לקמטי הבעה ומפחיתים את עומקם. הסרום מעניק לחות, מפחית נפיחות ובצקת וכהות שמתחת לעיניים, משפר את גוון העור, והשילוב של ביו-פפטידים הכלולים בסרום מגביר משמעותית את גמישות העור. סרום משולב באופן אידיאלי עם קרם הקסה, מה שמשפר את פעולתו האנטי-מימיקה. מתאים לשימוש ביתי וגם לשימוש מקצועי בקליניקה.
חשוב: השימוש בדואט הקסה מכפיל את אורך השפעת הזרקות בוטוקס!
דקו קרם DECO CREAM – "מתקן" קמטים. מכיל רכיבים בעלי תכונות של ביו-מולקולריות עוצמתיות להגברת ייצור הקולגן. פעילות הקומפלקס הרב-פפטידי שבהרכבו מועצמת על ידי קומפלקס מתחדש המבוסס על אצות, נוגדי חמצון טבעיים ומינרלים מים המלח. הקרם ממריץ את חידוש העור ומגן עליו מפני גורמי הזדקנות חיצוניים כגון קרינת UV וזיהום עירוני.
סרום דקו DECO DROPS ממריץ ומעניק לחות לחידוש ושיפור גמישות העור. רכיבים ממקור ימי מספקים לעור את המיקרו-נוטריינטים הדרושים לחיזוק העור והרגעת סימני קופרוז וסימני דלקת אחרים. סרום משתלב בצורה מושלמת עם דקו קרם, וגם משפר את היעילות של מוצרי אנטי אייג'ינג אחרים. ניתן למרוח אותו על עור נקי או מעל קרם דקו.

מוצרי MAGIRAY תחת לופה
לחזור בזמן – עור ומלטונין

אלו מכם שאי פעם טיילו ביבשת אחרת כנראה חוו תופעה כמו ג'ט לג. התסמונת הלא נעימה הזו היא לא יותר מאשר אי התאמה של המקצב הצירקדי האנושי עם המקצב היומי הטבעי שנגרם על ידי השינוי המהיר של אזורי זמן במהלך נסיעות אוויריות. זה יכול להיות מלווה בעייפות, נדודי שינה, כאבי ראש, אובדן תיאבון ואי נוחות אחרות.


אתם בוודאי מכירים את הדרך הפופולרית ביותר להילחם בתופעה זו - בליעת ההורמון מלטונין, הרגולטור העיקרי של הקצב הצירקדי של כל האורגניזמים החיים, כולל צמחים. מכיוון שהוא מיוצר בדרך כלל בלילה, הוא נקרא "הורמון השינה".

קרא עוד
חדשות המדע
מחקר על "בוטוקס קוסמטי"

הוכחת יעילות של אצטיל הקסה פפטיד 8, הידוע כ "בוטוקס קוסמטי"

קרא עוד
טיפים לטיפוח העור מוצרי MAGIRAY תחת לופה
30 דקות ועורך זוהר כיהלום!

טיפולי אקספרס זוכים לביקוש הולך וגובר בקרב לקוחות VIP העסוקים. שלושה תכשירים המשמשים לטיפול זה מאפשרים לקבל תוצאה מידית, המרעננת ומצעירה את העור, וזאת תודות לטיפול תלת שלבי מהיר ופשוט, אך יעיל.

קרא עוד