לחזור בזמן – עור ומלטונין

אלו מכם שאי פעם טיילו ביבשת אחרת כנראה חוו תופעה כמו ג'ט לג. התסמונת הלא נעימה הזו היא לא יותר מאשר אי התאמה של המקצב הצירקדי האנושי עם המקצב היומי הטבעי שנגרם על ידי השינוי המהיר של אזורי זמן במהלך נסיעות אוויריות. זה יכול להיות מלווה בעייפות, נדודי שינה, כאבי ראש, אובדן תיאבון ואי נוחות אחרות.

אתם בוודאי מכירים את הדרך הפופולרית ביותר להילחם בתופעה זו – בליעת ההורמון מלטונין, הרגולטור העיקרי של הקצב הצירקדי של כל האורגניזמים החיים, כולל צמחים. מכיוון שהוא מיוצר בדרך כלל בלילה, הוא נקרא "הורמון השינה".

עם זאת, עד כמה אנו יודעים על תכונות הפעולה של מלטונין על העור כאשר הוא נמרח חיצונית? הנה כמה עובדות חשובות על זה שהתפרסמו בעשורים האחרונים:

  • מלטונין הוא נוגד חמצון רב עוצמה המאפשר לעור להתמודד עם נזקים מקרינת UV ומנטרל רדיקלים חופשיים בצורה יעילה יותר מאשר ויטמין C;
  • מלטונין מונע הרס של סיבי קולגן האחראים על גמישות העור;
  • מלטונין מאריך את חיי הפיברובלסטים (תאים האחראים על תהליכי ריפוי העור, יצירת קולגן ואלסטין) ומפחית את קצב מוות התאים;
  • מלטונין מפחית משמעותית את אדמומיות העור בחשיפה לאור השמש;
  • מלטונין מגביר את התגובה החיסונית נגד ניאופלזמות ממאירות (במיוחד מלנומה) ובדרך כלל מגביר את חסינות העור המקומית;
  • מלטונין בהרכב האמולסיות מפחית את אובדן הלחות הטרנסדרמלי ומגביר את תפקודי המחסום של העור.

בהתבסס על עובדות אלו, מוצרי קוסמטיקה עם מלטונין הם אחד האמצעים היעילים ביותר לשיקום העור במהלך השינה. השיקום הוא, קודם כל, "תיקון" של מחסום המגן וביטול ההשפעות של סטרס חומצי המתקבל במהלך היום. שיקום העור הלילי מאט משמעותית את תהליך ההזדקנות של העור.

‼️ מזכירים לכם ש-Vita Night Cream, קרם לילה אנטי אייג'ינג משקם עם תכולה גבוהה של מלטונין, מועשר במספר רכיבים ייחודיים נוספים – שמן קנאביס, פפטיד נחושת GHK-Cu, קומפלקס חומצות שומן אומגה 3/6 /9 ופרביוטיקה.
הקרם הזה מרגיע, מרכך ומרפא את העור בצורה מושלמת, מונע דלקות וגירוי, והכי חשוב, מאט את השינויים הקשורים לגיל שלו, עוצר את חלוף הזמן לעור שלך בכל לילה!
אם אתם והלקוחות שלכם עדיין לא מכירים את הפעולה הקסומה של קרם לילה ויטה, אנו ממליצים לכם בחום לנסות ולחוות בעצמכם את היעילות שלו!