מגמה מדאיגה בעולם הטיפוח או החשיבות של חומרי ניקוי איכותיים לעור בריא

שמנו לב לאחרונה למגמה מדאיגה בקרב לקוחותינו החדשים – דחייה מוחלטת של תכשירי ניקוי עור בשגרת טיפוח הבית שלהם. כאשר אנו שואלים על שגרת הטיפוח שלהם, רבים מגיבים ב"סתם מים" – שטיפת הפנים בבוקר ובערב ללא תכשירים נוספים. למרות שזה עשוי להיראות כמו פתרון פשוט, חשוב לציין שניקוי נכון הוא חיוני בהסרת זיהומים כמו אבק, זיעה, חלב ואיפור. שאריות של זיהומים אלו יכולים למנוע חדירת קרמים וסרום, להאט את תהליכי חידוש העור, ועלולים להחמיר את המצב הכללי של העור.

אנו מבינים שמגמה זו עשויה לנבוע מחשש מ"כימיקלים מזיקים" במוצרי טיפוח, רצון לטיפוח עור "טבעי", או אפילו חוויות שליליות קודמות עם מוצרי ניקוי. עם זאת, חשוב לשדר ללקוחותינו כי תכשירי ניקוי מודרניים לעור מיועדים להסרת זיהומים בעדינות ויסודית מבלי לפגוע או לייבש את העור, ומבלי להפריע לחומציות שלו לאורך זמן.

לחברת MAGIRAY יש מבחר רחב של מוצרים איכותיים זמינים, יש תכשיר ניקוי המתאים לכל סוג ומצב עור. בואו נסתכל על כמה ממוצרי הניקוי הביתיים שנמצאים כיום במגוון שלנו:

ג'ל מיסלרי EDELE BIO-BUBBLE MICELLAR

אידיאלי לכל סוגי העור. הוא מנקה בעדינות אך ביסודיות את העור מבלי לפגוע בשכבה העליונה של האפידרמיס או לייבש אותו. זה מושלם לחום הקיץ, מכיוון שהוא לא מייבש את העור, ומבטל את הצורך בקרמים כבדים ולא נוחים. הג'ל המיסלרי בטוח גם לבעלי עור רגיש, שכן הוא מכיל מרכיבים טבעיים כמו מי עין גדי, תמציות חרובים, תמציות בלנית מצרית, אדלווייס, שיקונין ומי ורדים.

ג'ל ניקוי Vita Cleanser

מכיל חומרים פעילי שטח ופרוביוטיקה מהדור החדש, מה שהופך אותו מתאים לכל סוגי העור. הוא מסיר שאריות שומן, תאי עור מתים, חלקיקי קוסמטיקה שנותרו וכו' מבלי לפגוע במיקרופלורה, בלחות או בחומציות העור הנכונה. הג'ל מותיר את העור משיי ורענן, עם ארומה עדינה של צמחים. הוא מכיל מרכיבים פעילים כמו חומצה לקטית, תמציות של פירות שיטה, בלניטים מדבריים (שעועית תמרים) ושורש גבס (Cachima paniculata), פרה-ביוטיקה – אינולין, אבקת יוגורט ואוליגוסכריד אלפא גלוקן, מסטיק קסנטן, חומצה לוולינית, חומצה P-anisit, וקומפלקס נחושת כלורופילין.

קצף ניקוי Clarity Plus Cleansing Foam

זהו אחד המוצרים הנבחרים והפופולריים ביותר שלנו. קצף עדין ואוורירי עם מרקם רך, כמו מוס, מסיר בעדינות זיהומים מבלי להפר את מחסום העור עקב כמות מתונה של פעילי שטח. הקצף מתאים לניקוי יומיומי של כל סוגי העור, כולל עור רגיש. הוא אינו גורם ליובש או גירוי ומסיר ביעילות כל זיהומים מהעור, מרכך עור מגורה ופגום לפני ואחרי הגילוח. הקצף מכיל תמציות של חלמית ואשחר ים, חומצות סליצילית ולקטית ופנתנול.

ניקוי איכותי של עור הפנים בבית אינו דורש הוצאות גדולות – העיקר להיות עקביים. עם ההכנות מבית MAGIRAY שלב הטיפול הזה הופך לחוויה נעימה ונוחה. אנו ממליצים בחום על מוצרים אלו ללקוחותינו!

טיפים לטיפוח העור
בואו נעשה סדר בהגנה בפני קרינה!

כידוע, הקרינה מהווה גורם משמעותי בתהליך הזדקנות מוקדמת של עור ואף אחד הסיבות לגידולים ממאירים בעור. משום כך דואגים הרופאים להזהיר אותנו מפני חשיפה לקרינה וממליצים על אמצעי הגנה בכל פעם שאנו יוצאים לרחוב. עם זאת ועל אף העובדה...

קרא עוד
טיפים לטיפוח העור מוצרי MAGIRAY תחת לופה
5 דברים שהטונר שלך יודע לעשות

טוענים שבטיפוח עכשווי אין מקום לטונר. הנה 5 דברים שהטונר שלך יודע לעשות וקשה להחליף אותו במוצר אחר מהטיפוח שלך

קרא עוד
טיפים לטיפוח העור
3 פעולות פשוטות להשגת עור ללא אקנה

התפרצויות אקנה יכולות ממש לתסכל אותנו. לפעמים נראה, כאילו העור מחכה לזמן הכי לא נוח להוציא חצ'קון ואז כמובן, רצים ומחפשים פתרונות פלא מהירים, שיעלימו את הנזק הזה. הבעיה העיקרית היא, שכל פתרונות הפלא האלו הן קצרות טווח, לפעמים בכלל לא מועילות והרבה פעמים מזיקות אפילו יותר ממה שהן עוזרות. מה גם, זה נותן הרגשה של טיפוח מסורבל ומבולגן. האמת היא, שטיפוח לא צריך להיות מסובך מידי, כל הסוד טמון רק בהקפדה ובהנחה שלמנוע בעיה הרבה יותר קל מאשר לטפל בבעיה שכבר נוצרה.

קרא עוד