שגרת הטיפוח לשחיינים

שגרת הטיפוח לשחיינים

אין ספק שלספורט חשיבות רבה לבריאות הגוף, אך אל תתנו להשפעה של חומרים מומסים בבריכות למנוע מכם להנות משחייה. בעזרת ההמלצות הבאות, תוכלו לשחות בבריכה ולהישאר עם עור מושלם!

  1. הכנה לקראת השחייה:

סבונים ופילינגים מפחיתים משמעותית את יכולות הגנה הטבעיות של עורכם, לכן מאוד חשוב לא להשתמש בהם לפני טבילה בבריכה.

נקו את עורכם עם ויטה קלינסר וסיימו את הפעולה עם מי פנים פנינים. כסו את עורכם במסכת-קרם מזינה ארגלן.

  1. שיקום העור לאחר השחייה:

לחות רבה בסביבת הבריכה מול יובש קיצוני הנגרם מכלור שבתוך המים עלולים להשפיע על עורכם בצורת גירוי, יובש חזק, הופעת קמטוטים ואדמומיות. זאת הסיבה שיש לנקות היטב את העור לאחר השחייה, למיים בעזרת לחות מוגברת ולשקמו במשך הלילה בעזרת מסכה תואמת.

חיזרו שוב על פעולת הניקיון בעזרת ויטה קלינסר פנינים. מירחו עד לספיגה מלאה את קרם הלחות רפלנישינג והשתמשו בקרם-מסכה ליפטופין במשך הלילה.

  1. חידוש העור באופן קבוע:

השתמשו במחדשים עדינים כדי למזער את הנזק של שגרת השחייה ולסייע לעור להיות קורן וחלק.

אדל ביו סקראב יהיה מושלם בשבילכם! השתמשו בו 1-2 לשבוע כקדם טיפוח לילי.

  1. טיפול מיוחד לאזורים יבשים במיוחד:

במקרים רבים עור דק נפגע מכלור שבבריכה וכתוצאה מכך מתפתחת אקזמה. כדי למנוע זאת יש ליצור מחסום בין העור למי בריכה על ידי מריחת שכבה עבה של המוצר מרכך.

בלזם סטאר דאסט יזין היטב את עור השפתיים והעור שמסביב לעיניים. מירחו אותו נקודתית באזורים היבשים במיוחד לפני כניסה לבריכה.

אל תתנו לתופעות עור להפחית את כל היתרונות מהאימון היומי הרגיל. השתמשו במוצרי מאג'יריי magiray כשגרת טיפוח יומיומי ושימרו על עור בריא, נקי וזוהר!

את מוצרי החברה והסבר מעמיק יותר תוכלו לקבל אצל הקוסמטיקאית שלכם.

טיפים לטיפוח העור
בואו נעשה סדר בהגנה בפני קרינה!

כידוע, הקרינה מהווה גורם משמעותי בתהליך הזדקנות מוקדמת של עור ואף אחד הסיבות לגידולים ממאירים בעור. משום כך דואגים הרופאים להזהיר אותנו מפני חשיפה לקרינה וממליצים על אמצעי הגנה בכל פעם שאנו יוצאים לרחוב. עם זאת ועל אף העובדה...

קרא עוד
טיפים לטיפוח העור
מחסה לעור לתקופת החורף

טיפים לטיפוח בריא בעור, בתקופת החורף

קרא עוד
טיפים לטיפוח העור מרכיבים פעילים
אביב ומניעת כתמי עור

קרא עוד
מרכיבים פעילים
פיטו סקוואלן – הפתרון הצמחי לשומן עורי

הבשורה החיובית היא שניתן למצוא סוג נוסף של סקוואלן בטבע והוא מצוי בין היתר בסובין אורז, בנבט חיטה, שמן דקלים אך בעיקר בשמן זית או חוחובה ובשל מקורו הצמחי נקרא – פיטו-סקוואלן. אז מהו בעצם תפקידו של סקוואלן? ובכן, בהיותו אחד מהמרכיבים של שומן העור עצמו, הוא משתלב היטב ואינו יוצר התנגדות בעת ספיגתו בגוף. בנוסף, פיטו-סקוואלן, בשונה מחומצות שומן אחרות אינו יוצר קומדונים.

קרא עוד